Tripsolo, tai naujos kartos mobilioji aplikacija leidžianti pažinti neatrastus Lietuvos objektus su papildytos realybės vedliu. Puiki galimybė atrasti tai, kas dar neatrasta keliaujant vienam ar kartu su šeima ir draugais.
Išskirtiniai produkto sprendimai bei AR technologija uždavė ryškų ir inovatyvų dizaino proceso toną. Suprasdami tiek prekės ženklo tiek mobiliosios aplikacijos kaip pagrindinio produkto svarbą, sukūrėme visus dizaino sprendimus reikalingus sėkmingam produkto startui Lietuvoje.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut est nibh, fermentum sit amet libero vitae, aliquam dignissim dolor. Morbi commodo arcu velit, nec tempus ligula dictum sagittis.
Projekto metu atlikome tris pagrindines kliento užduotis. Pirma - paruošėme skaitmenos strategiją - ilgalaikę įmonės skaitmenos viziją, apimančią skaitmeninių kanalų ir skaitmeninės rinkodaros sritis. Antra - atlikome ženklodaros atnaujinimo darbus - naujas logotipas, stiliaus knyga, rinkodaros priemonių dizainas ir daug kitų elementų. Trečia ir svarbiausia dalis - naujos aplikacijos UX/UI dizainas.
Mobilioji aplikacija - esminė projekto dalis. Šiai užduočiai skyrėme didžiausią dėmesį - sukurti nepriekaištingą vartotojo patirties ir sąsajos sprendimą.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut est nibh, fermentum sit amet libero vitae, aliquam dignissim dolor. Morbi commodo arcu velit, nec tempus ligula dictum sagittis.
Quisque malesuada congue lobortis. Maecenas finibus, elit ut consequat tempus, augue lacus scelerisque ex, eget iaculis tortor turpis gravida elit. Donec eget imperdiet ipsum.
Nulla et ligula risus. Donec suscipit, massa et porta faucibus, sem nisl gravida lacus, sit amet accumsan purus lorem vitae dolor. Sed porttitor mauris at dolor feugiat, et consectetur justo faucibus. Aenean viverra elit enim.
Logotipas ir firminis stilius - yra esminiai ženklodaros ir rinkodaros atributai, kurių kūrimo darbai - itin atsakingas procesas. Džiaugiamės jog Tripsolo patikėjo šį svarbų darbą į mūsų rankas. Geros rezultatas padėjo ir tolimesniuose produkto dizaino etapuose.
Mūsų darbas - mūsų aistra. Neretai į kiekvieną projektą mėgstame pažvelgti pro įdomių skaičių prizmę.
dienos projekto įgyvendinimui
mūsų ir kliento komandos nariai įsitraukę į projektą
dienos skirtos Design Thinking procesui ir metodams
bendrų darbo sesijų su klientu